Saturday, May 3, 2014

Gliss hair repair: marakesh oil & coconut -review






Gr: Γεια σας! Πως είστε; Καλό μήνα και από μένα! Ελπίζω να περάσατε πολύ όμορφα την πρωτομαγιά εμείς αν και δεν κάναμε κάτι ιδιαίτερο περάσαμε πολύ όμορφα στο σπίτι!
Θέλω να σας μιλήσω για ένα πολύ αγαπημένο μου προϊόν που ευτυχώς μου έχει μείνει λίγο ακόμη μέσα! Είναι το conditioner από την Gliss hair repair με έλαιο marakesh και καρύδας. Το αγαπώ! (το είδες και εδώ). Για αρχή μυρίζει υπέροχα, δεν μπορώ να σας το περιγράψω αυτό αλλά δεν είναι σαν την κλασική μυρωδιά των σαμπουάν, μαλακτικών. Τα μαλλιά μου είναι αρκετά ξηρά και με αυτό το μαλακτικό και με μικρή ποσότητα (πολύ σημαντικό!) γίνονται πολύ απαλά και ευκολοχτένιστα! Με όλα αυτά τα θρεπτικά έλαια λειαίνει τα μαλλιά και τα κάνει αρκετά πιο λαμπερά, αλλά δεν τα βαραίνει! Για να σας πω την αλήθεια τα καλύτερα αποτελέσματα τα είδα σε συνδυασμό με το σαμπουάν της Gliss με την κερατίνη, (το μαύρο) και με το αγαπημένο μου σαμπουάν από την L'oreal (μπορείς να το δεις εδώ), γενικά με ένα καλό σαμπουάν, αλλά φυσικά κάθε τύπος μαλλιών είναι διαφορετικός και μπορεί στον κάθε άνθρωπο να ταιριάζει κάτι άλλο. Για μένα έκανε αυτό που υπόσχεται και θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω και το σαμπουάν αυτής της σειράς. Το μόνο αρνητικό νομίζω πως είναι ότι είναι πιο ακριβό από τις κλασικές σειρές της Gliss αλλά νομίζω ότι αξίζει, ειδικά αν το βρείτε σε κάποια προσφορά!
Τι λέτε; το έχετε δοκιμάσει;

___________________________________________________________________________________________________

Eng: Hello everyone! How are you? Have a nice month with lots of sunshine!
Today I want to talk to you about a hair product that I really loved, and hooray I've got a little bit more left! It's the Gliss hair repair conditioner with marakesh oil & coconut. I just love it! (you also saw it here). First of all it smells sooo good! I can not describe this but it's so nice and sweet nothing like the normal shampoo and conditioner smell. My hair is quite dry by it's nature and this conditioner made them very soft and easy to detangle and all that with a small amount of product! It helps to get smooth and shiny hair with all these nurishing oils but it does not weight the hair. To be honest I had the best results while using it with a Gliss shampoo the one with the liquid keratin (the black one) or my favorite L'oreal shampoo (you can see it here), in generall with a shampoo that works good on your hair, because every hair type is different and doesn't have the same needs. For me it did what it promises to do, made my hair soft and shiny and I would definetely buy it again. It is a bit more expensive than the normal Gliss line but if you get a coupon go get it! :) I would also like to try out the shampoo by this line!
Have you tried it? what do you think?



    Facebook | Instagram | Pinterest

12 comments:

  1. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά ούτε το έχω δει!!Τώρα θα το κοιτάξω σίγουρα σε επόμενη βόλτα στο SuperMarket!

    ReplyDelete
    Replies
    1. είναι από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει!!

      Delete
  2. δεν το εχω δοκιμασει αλλα λατρευω τα προιοντα της gliss

    ReplyDelete
    Replies
    1. ναι ότι πήρα ήταν πολύ καλό μου αρέσει πολύ κι εμένα :)

      Delete
  3. Δεν το έχω δοκιμάσει, δεν χρησιμοποιώ conditioner!

    ReplyDelete
    Replies
    1. αλήθεια;; εγώ δεν μπορώ να τα χτενίσω αλλιώς αλλά μου αρέσει που γίνονται τόσο μαλακά, μόνο το σαμπουάν δηλαδή δεν μου αρκεί ;)

      Delete
  4. Den to exw dokimasei, alla nomizw oti me auta pou diavasa prepei na tou dwsw mia eukairia.
    Genika xrisimopoiw pio poli maska malliwn kai oxi conditioner, alla tha thela na to dokimasw, kai i mirwdia tha einai teleia gia to kalokairi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. αχ αργοπορημένα λίγο σου απαντάω! είναι σαν μάσκα το συγκεκριμένο αρκετά πηχτό ;) ναι μυρίζει καλοκαίρι όντως :)

      Delete
  5. αχ σε βρήκα!!και ήθελα να δοκιμάσω κάτι από gliss!!από την στιγμή που έχει και καρύδα...επιβάλλεται να το δοκιμάσω!πολλά φιλιααα!!
    pelisbeautyblog

    ReplyDelete
    Replies
    1. γειά και από εδώ!! :) ναι είναι πολύ ωραίο να το δοκιμάσεις!! φιλιά!!

      Delete