Monday, April 28, 2014

Inspirational/waiting for summer





Gr: Μπορεί ο καιρός να μην βοηθάει και τόσο (έχουμε μουλιάσει λίγο να τα λέμε αυτά!) αλλά εγώ δεν μπορώ να κρατηθώ! Αυτή είναι η έμπνευσή μου θέλω ζέστη, λιακάδα και όμορφες μέρες :) Καλή μας εβδομάδα λοιπόν!

___________________________________________________________________________________________________

Eng: The weather might not be with our side (we are soaking wet to be honest!) but I can't keep myselft from thinking summer-y! So this is my inspiration, I want warm days and sunshine and beautiful days :) Let's have a good week then!


    Facebook | Instagram | Pinterest

3 comments:

  1. Εγώ τόλμησα και έβαλα το πρώτο ανοιξιάτικο φορεματάκι αν και χάλασε τελικά αρκετά ο καιρός..
    Υπέροχη έμπνευση το post σου ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ευχαριστώ πολύ Κλεονίκη μου! αχ τι ωραια!! εγώ κρυώνω πολύ οπότε πρέπει να ζεστάνει για τα καλά! χιχι :)

      Delete
  2. Κι εγώ θέλω να έρθει το καλοκαίρι εδώ και τώρα!! Πόσο υπέροχη ιδέα το πικ νικ!!! :D

    ReplyDelete