Saturday, January 8, 2011

Χειροτεχνίες [part 3]: gorgeous brush roll!

Αυτό το έιχα βάλει στο μάτι εδώ και πολύ καιρό και επιτέλους κατάφερα και το έφτιαξα!!!
Μιλάω για μια θήκη για τα πινέλα του make up! Είχα βαρεθεί να τα βλέπω να σκονίζονται και να λερώνονται μέσα σε διάφορα τσαντάκια με πολλά ακόμη καλλυντικα οπότε έπρεπε να κάνω κάτι :)
Αγόρσα ένα πολύ όμορφο ύφασμα και από κει και πέρα όλα ήταν θέμα ραπτομηχανής :P
thank God που η μανούλα μου ξέρει 5 πράγματα και μου έδειξε αρκετά για να καταφέρω να το ράψω όλο μόνη μου! 


Σας παρουσιάζω λοιπόν την πρώτη μου απόπειρα στην ραπτομηχανη! (δεν είναι και τόσο χάλια νομίζω!)

doesn't it look sooo cute???


long enough to have space for all of my brushes!





you roll and ta taaa!!! 

Σαν οδηγό χρησιμοποίησα αυτό το post αλλά φυσικά δεν έμεινα μόνο σε όσα λέει αλλα δοκίμασα και τα δικά μου κόλπα ;)


so have fun and create! 
bb

1 comment: