Wednesday, December 18, 2013

Dust and Cream haul +Christmas nails


Hello girls :)
Τι κάνετε;; - How are you??

Gr: Χθες πέρασα από το καινούριο μαγαζί της dust and cream στην Μητροπόλεως και φυσικά δεν μπορούσα να αντισταθώ στα βερνίκια νυχιών! Μου αρέσει πολύ γιατί έχουν τόσο μεγάλη ποικιλία, άψογη εξυπηρέτηση, όλα είναι καθαρά και τακτοποιημένα με tester και φυσικά πάρα πολύ καλές τιμές!



Αυτά που διάλεξα εγώ ήταν το κόκκινο (304) και το χρυσό (451) από την εταιρία Beauty Line μόνο με 1,5 ευρώ. Έχω πάρα πολύ καιρό να αγοράσω από αυτήν την εταιρία οπότε για την διάρκειά τους θα σας μιλήσω σε άλλο post.
Γενικά μου άρεσαν πολύ, έχουν ωραίο και βολικό βουρτσάκι, αρκετό προϊόν και με το πρώτο χέρι κιόλας έχει καλή απόδοση χρώματος (προσωπικά πάντα κάνω 2 περάσματα). Για όσες θέλετε μπορείτε να δείτε τα προϊόντα τους και στη σελίδα της εταιρίας: www.dustandcream.gr


Eng: Hey girls! Today's topic is a couple of new nail polishes I bought!
It's from a Greek company called Beauty Line. They cost only 1.5 euro and they are really good. With even the first application you have a nice finish (I always paint my nails 2 coats though) the bottle is 16ml and they have a big variety of colors! I chose a Red one (304) and a gold one (451) which I wanted for a long time.
You can find these products in the company's site here: www.dustandcream.gr 


Και το Χριστουγεννιάτικο manicure μου :)
And this is the Christmas look I made :)


Red and gold candy cane mani!


thanks for reading!




5 comments:

  1. Πολύ όμορφο και γιορτινό!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ευχαριστω πολύ! δεν ησυχαζω στις γιορτες! χιχι

      Delete
  2. Πολύ ωραίο πραγματικά! Μπράβο!
    Φιλιάαα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου! :)

      Delete
  3. Πάρα πάρα πολύ όμορφο!!!

    ReplyDelete