Sunday, September 22, 2013

Liebster Blog award!



I've got an award!!!
:)

Gr:
Μου το χάρησε η Claire D.T. από το Notebook of Claire, και την ευχαριστώ πολύ! Οι κανόνες είναι οι εξής:

  • Πρέπει να αναφέρεις και να ευχαριστήσεις αυτόν που σου έδωσε το βραβείο.
  • Πρέπει να απαντήσεις στις ερωτήσεις που θα σου δωθούν.
  • Πρέπει να βραβεύσεις άλλα blogs.
  • Πρέπει να ακολουθήσεις τα blog που βράβευσες.

 Eng:

Claire D.T. from Notebook of Claire, gave me this award and I want to thank her a lot! The rules are:

  • You have to refer to the person who gave you the award and thank him.
  • You have to answer the questions given to you.
  • You have to give the award to other blogs too.
  • You have to follow the blogs you are giving the award to.


Οι ερωτήσεις είναι οι εξής/And the questions are:

  1.  Το αγαπημένο μου φαγητό/My favorite food: Μάλλον θα πώ τα μακαρόνια σε όλες τις μορφές τους, αν και δεν έχω κάποιο αγαπημένο φαγητό./I would say pasta in every possible way, lol, although I do not have a "favorite" food.
  2. Δεν μου αρέσει στους ανθρώπους/Things I do not like on people: Το να είναι ψεύτικοι είτε σε συναισθήματα είτε σε εμφάνιση κτλ, απλά να είστε ο ευατό σας είναι ωραίο!/Being fake either with feelings or looks etc, just be yourself it looks good!
  3. Μου αρέσει οι άνθρωποι με τους οποίους κάνω παρέα/People that accompany me I like them to be: Να είναι αληθινοί, να με υποστηρίζουν και να γελάμε!/Real, supportive and to have a great time with!
  4. Με ηρεμεί/It calms me down: Οι αγκαλιές, μια κούπα τσάι και το να είναι όλα όπως πρέπει/Cuddling, a nice cup of tea and to know that everything is in place.
  5. Αγαπω/I love: Τις ηλιόλουστες μέρες, τις βόλτες στη θάλασσα, το να έχει κρύο και να πίνω ζεστή σοκολάτα, τα γλυκά και να ταξιδεύω!/sunny days, walking by the beach, being cold outside and enjoying a nice cup of hot chocolate, sweets, and traveling!
  6. Με νευριάζει/It gets on my nerves: Όταν δεν προλαβαίνω να κάνω τα πράγματα που θέλω, και όταν δεν μπορώ να βρώ το outfit έτσι όπως το σκέφτομαι. Όταν δεν στρώνουν τα μαλλιά μου!/When I don't have enough time to do the things I want to and when I have an outfit on mind and I can't pull the pieces together. A bad hair day!
  7.  Δεν αποχωρίζομαι ποτέ(αντικείμενο)/I do know leave the house without(object): Το κινητό μου ευτυχώς η δυστυχώς! Μπορείς να κάνεις πολλά πλέον με αυτό, χαρτομάντηλα, lip balm και μια ενυδατική χεριών/My cell phone, aside from communicating there are many things you can do now! Tissues, my lip balm and a hand moisturizer!
  8. Όταν ήμουν μικρή χάζευα συστηματικά αφίσες του/When I was younger I used to stare at posters of: Δεν είχα κάτι ιδιαίτερο σαν αγαπημένο, είχα πολλές αφήσες απο τα περιοδικά και αρκετές από της Charmed :P/ I didn't have something really favorite to stare, I had a lot of posters and many on the tv series Charmed :P
Και το βραβειάκι δίνω:
And I give the award to:




 That's it for now :)


 

12 comments:

  1. Πολύ όμορφες οι απαντήσεις σου Βίκυ μου..
    Μία κούπα τσάι ομολογώ πως όντως θα με ηρεμούσε αυτή τη στιγμή :)

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. σε ευχαριστω πολυ :) πραγματικα το τσαι κανει θαυματα!

      Delete
  2. Ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι Βίκυ, έχω κάνει ήδη το post, μπορείς να δεις τις απαντήσεις μου εδώ :
    http://thecosmicsecret.blogspot.gr/2013/08/liebster-blog-award.html

    Με νευριάζει ΚΑΙ εμένα όταν δεν μπορώ να βρω το σωστό outfit, απίστευτα πολύ. Ωραίες οι απαντήσεις σου.
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. αα δεν το ειχα δει! παω να το κοιταξω!! ;)

      Delete
  3. Πολύ ωραίες απαντήσεις!Αγαπώ κι εγώ το τσάι! :D

    ReplyDelete
  4. Eυχαριστώ τόσο για το βραωείο τιμή μου! <3

    ReplyDelete
  5. Συγχαρητήρια για το βραβείο και το ποστ!!!

    ReplyDelete
  6. Πολύ ωραίες απαντήσεις.. :)
    Αχ αυτά τα μαλλιά όταν δε στρώνουν!! και εμένα μου την δίνει αυτό,,

    ReplyDelete
  7. σας ευχαριστω πολυ ολες :)

    ReplyDelete
  8. Πολυ ωραιες απαντησεις, και μενα μου αρεσει το τσαι και συμφωνω και σε αλλα που λες ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαιρομαι πολυ! σε ευχαριστω ^-^

      Delete
  9. Πολύ ωραίο post, κι εγώ λατρεύω ζεστή σοκολάτα με το κρύο!

    ReplyDelete