Thursday, March 21, 2013

Echo hand cream review!


Γεια σας!
Τι κάνετε;; Σήμερα θέλω να σας μιλήσω για μια πολύ ωραία κρέμα χεριών που μου έκαναν δώρο πρόσφατα!

Hello!
How are you?? Today I want to talk to you about a lovely hand cream, I've been given as a present!




Είναι η κρέμα χεριών echo από την Ελληνική εταιρία Farcom, με φυσικό εκχύλισμα ελιάς, Aloe vera και βιταμίνη Ε.
Είναι μια πάρα πολύ ενυδατική κρέμα η οποία όμως αποροφάται αμέσως χωρίς να αφήνει ίχνος λιπαρότητας! Έχει ένα πολύ ωραία και διακριτικό άρωμα και είναι ιδανική για την τσάντα σας!(75ml)
Η τιμή της είναι κάπου στο 1,80 ευρώ νομίζω στο super market.
 Την έχω αγαπήσει!!!


It's echo hand cream made by the Greek company Farcom, with olive natural extract, Aloe vera and vitamin E.
It's a very moisturizing hand cream which gets absorbed by the skin really fast and does not leave any oily residues. It has a very nice and discreet sent and it's perfect for your purse!(75ml)
It costs 1.80 euros at least that's what I saw at the super market.
I love it!!!


Έχετε δοκιμάσει προϊόντα της farcom?
πως σας φάνηκαν;;


xoxo

 

6 comments:

  1. δεν έχω δοκιμάσει κάτι από αυτήν την εταιρία,αλλά φαίνεται ωραία,και πολύ οικονομική!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ναι έχει πολλά προιόντα! δεν την ήξερα και μου έκανε εντύπωση για την τιμή της είναι πάρα πολύ καλή!

      Delete
  2. Είχα δοκιμάσει μερικά χρόνια πριν τη μάσκα μαλλιών με ελιά. Ήταν καλή!

    xx
    FashionEvELand | FEEL
    http://fashioneveland.blogspot.gr/2013/03/images-of-week-clip.html
    https://www.facebook.com/FashionEvELand

    ReplyDelete
    Replies
    1. ναι; θα ήθελα να τη δοκιμάσω κι εγώ έχει και αφρόλουτρα από όσο ξέρω!

      Delete
  3. Tin exo ki ego....einai teleia..mou aresei polu kai to arwma tis.....Xrhsimopoio episis polu suxna bafes apo t Farcom....Einai mia polu kali etairia kai pano ap'ola Ellhniki!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ναι εχει τελεια μυρωδια! και δεν ειναι καθολου λιπαρη! βαφες δεν εχω δοκιμασει γτ εχω βρει το χρωμα μου στις βαφες Korres :D

      Delete