Saturday, January 26, 2013

Seventeen seminar!



Γειά σας!!! Πως τα περνάτε;;
Εγώ σήμερα πήγα στο σεμινάριο της Seventeen με τις φίλες μου Λίζα και Δέσποινα!Ήταν πολύ όμορφα!

Μας έδειξαν κάποια βασικά πράγματα για τον καθαρισμό και την περιποίηση του προσώπου και έπειτα η αισθητικός έβαψε μια κοπέλα και οι υπόλοιπες ακολουθούσαμε μόνες μας.



Αρχικά κάναμε peeling έπειτα ακολούθησε ένα toner πολύ δροσιστικό, κρέμα ματιών και ενυδατική (της εταιρίας SPECIFICS).
Και μετά από ένα μικρό διαλειματάκι για χυμό και μπσκοτάκια :) συνεχίσαμε με το μακιγιάζ! foundation, concealer, πούδρα, highlighter, ρούζ, σκιές, μάσκαρα!!!
και φυσικά eye liner ;)





Περάσαμε πολύ όμορφα! Και λύσαμε αρκετές απορίες!


εδώ είναι τα προϊόντα που χρησιμοποίησα:



περιποίηση:
eye contour cream
H2O hydra care (μικτό δέρμα)
purifying cream scrub

καθαρισμός
cleansing milk
tonic lotion
eye make-up remover

πρόσωπο:
time plus make-up (04)
face powder (04)

μάτια:
anticernes (concealer για κοκκινίλες) (18)
ideal cover liquid concealer (03)

Αυτά! Τα προϊόντα μου άρεσαν πολύ το foundation και η πούδρα ήταν αρκετα ελαφρυα χωρίς να έχουν εφέ στόκου. Από σκιές κτλ χρησιμοποίησα διάφορα οπότε δεν τα θυμάμαι :)
Τέλος δοκίμασα και το λαδάκι για τα μαλλιά Exotic Oil, μυρίζει πάρα πολύ ωραία, έχει ωραία υφή και δεν μου άφησε την αίσθηση της λιπαρότητας!

p.s. στο τέλος μας έδωσαν gift bags με δείγματα απο το peeling και μια μάσκα με πράσινη άργιλο και aloe vera.


Αυτά από εμένα!
Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!!
xoxo





No comments:

Post a Comment