Friday, August 28, 2015

Holiday makeup!

Καλημέρα!! Τι κάνετε; Λοιπόν επειδή κάθε φορά παίρνω πολύ περισσότερα από όσα χρειάζομαι αυτή τη φορά είπα να προσπαθήσω με λιγότερα και να που τα κατάφερα! Πέρα από αυτά στη φωτογραφία είχα και την αγαπημένη μου αντηλιακή με χρώμα sunscreen velvet από την Frezyderm την οποία χρησιμοποιούσα σαν βάση. Να σας πώ την αλήθεια για 3 μέρες ίσως μπορούσα και με λιγότερα π.χ. χωρίς την παλέτα ή το eyeliner.... 



Λοιπόν τα βασικά ήταν το concealer fit me by Maybelline και ένα μολύβι φρυδιών Catrice τα οποία έτσι κι αλλιώς δεν πιάνουν πολύ χώρο, για τα μάτια προτίμησα τις υπέρ αγαπημένες μου twist eyeshadow του Korres στις αποχρώσεις: Golden pink, Golden bronze άκρως καλοκαιρινές! Ένα μαύρο dip liner από Golden Rose και την αγαπημένη μου mascara Lash Sensational by Maybelline (love love love) τέλος πήρα μαζί μου και αυτή τη μικρή αλλα θαυματουργή παλέτα Naked basics από urban decay νομίζω πως θα μπορούσα να μην την πάρω αλλά ήταν καινούριο απόκτημα και την ήθελα σίγουρα μαζί μου χιχι! a girl must have choices :D


Και τα άλλα δυο ήταν μια παλέτα ρουζ + bronzer από E.L.F. και ένα κοραλλί κραγιόν από essence - coral calling. Επίσης είχα και 3 πινέλα, το buffing brush από Real Technics, ένα πινέλο για ρουζ και ένα ματιών!

Νομίζω ότι έκανα καλή προσπάθεια! Εσείς τι πήρατε στις διακοπές; 


    Facebook | Instagram | Pinterest

2 comments:

  1. Τέλειο post και τέλειες φωτογραφίες!
    Οι Twist Eyeshadows του Korres είναι φο-βε-ρές! Έχω τη Golden Bronze και την έχω λιώσει! <3
    Πάντως τα πήγες super όσον αφορά τη ποσότητα των προϊόντων.
    Εγώ πήρα τόσα πολλά που δε κούμπωνε το νεσεσέρ μου κι αναγκάστηκα να αγοράσω καινούριο στις διακοπές. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ευχαριστωωωωω <3 είναι οι σκιες που φοράω ΣΥΝΕΧΕΙΑ! χαχα τόσο σταθερές και τέλεια χρώματα θα πάρω και τα σκούρα για τον χειμώνα! τα πιο πολλά είναι σαμπουαν οδοντόβουρτσες κτλ εκει ξεφεύγει οπότε έιπα να το κρατήσω minimal εδώ :D

      Delete